مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 02:052021-04-13سياسي

وضعیت دو شهرستان جنوب کرمان رو به قرمز شدن/امکانات پاسخگو نخواهند بود


رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت نسبت به تغییر وضعیت دو شهرستان در جنوب کرمان هشدار داد و گفت: وضعیت جیرفت در حال قرمز شدن است.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت نسبت به تغییر وضعیت دو شهرستان در جنوب کرمان هشدار داد و گفت: وضعیت جیرفت در حال قرمز شدن است.

دکتر اصغر مکارم در گفت و گو با ایسنا با تشریح آخرین وضعیت شهرستان های جنوب کرمان در بحث شیوع کرونا اظهار کرد: با توجه به وضعیتی که در جنوب کرمان داریم متاسفانه علی رغم همه توصیه هایی که در سطح ملی و منطقه ای انجام شد، در حال ورود به موج چهارم هستیم و دو شهرستان جنوب کرمان از جمله جیرفت در حال قرمز شدن است و براساس اطلاعاتی که داریم شهرستان های دیگر هم وضعیت مناسبی ندارند.

وی علت اصلی خیز چهارم کرونا را عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم عنوان کرد و افزود: طبق بررسی های صورت گرفته بی توجهی های مردم باعث خیز چهارم کرونا شده است.

مکارم بیشترین آمار مبتلایان را ناشی از دورهمی های خانوادگی اعلام کرد و گفت: دید و بازدیدهای عید و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مراسم جشن و عزای خانگی خیز چهارم کرونا را رقم زده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ایجاد صف های متعدد را برای تامین برخی مایحتاج از دیگر عوامل موثر بر تغییر وضعیت منطقه جنوب کرمان عنوان کرد که موجب اوج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت دو شهرستان جنوب کرمان رو به قرمز شدن/امکانات پاسخگو نخواهند بود

وضعیت دو شهرستان جنوب کرمان رو به قرمز شدن/امکانات پاسخگو نخواهند بود