مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 00:052021-04-13بين الملل

جیک سالیوان: به امنیت اسراییل پایبند هستیم


مشاور امنیت ملی آمریکا روز سه شنبه گفت که آمریکا به امنیت رژیم صهیونیستی پایبند بوده و واشنگتن هرگز به ایران اجازه دستیابی به سلاح هسته ای را نخواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا بار دیگر بر پایبندی آمریکا به امنیت اسراییل تاکید کرد.

وی که در دیدار با گروه رایزنی آمریکا-اسراییل این سخنان را مطرح می کرد، گفت که ایران هرگز به سلاح هسته ای دست نخواهد یافت.

سالیوان همچنین از مییر بن شابات همتای صهیونیست خود دعوت کرد که در پایان ماه جاری میلادی، به واشنگتن سفر کرده تا رایزنی ها ادامه یابد.

بر اساس گفته خبرنگار پایگاه خبری آکسیوس انتظار می رود که سومین گفتگو های راهبردی درباره ایران میان آمریکا و رژیم صهیونیستی در پایان ماه آوریل برگزار شود.

سالیوان در این نشست در حالی می گوید که واشنگتن مانع از دستیابی ایران به سلاح هسته ای می شود که دولت آمریکا در جدیدترین گزارش موسوم به ارزیابی تهدید های جهانی تاکید کرده است: ارزیابی نهاد های اطلاعاتی این است که ایران در حال حاضر فعالیت های کلیدی برای ساخت سلاح هسته ای انجام نمی دهد.

گزارش جامعه اطلاعاتی آمریکا تصریح کرده مقام های ایران به احتمال زیاد تمایلی برای ورود به گفتگو با آمریکا بدون کاهش تحریم ها نخواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جیک سالیوان: به امنیت اسراییل پایبند هستیم

جیک سالیوان: به امنیت اسراییل پایبند هستیم