مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 23:302021-04-13پزشكي

روش های درمانی «خارپاشنه» در ورزشکاران


خارپشنه در افراد و به ویژه ورزشکاران بر اثر دلایل مختلفی ایجاد می شود و روش های مختلفی برای بهبود وضعیت و درمان آن وجود دارد.

- خارپشنه در افراد و به ویژه ورزشکاران بر اثر دلایل مختلفی ایجاد می شود و روش های مختلفی برای بهبود وضعیت و درمان آن وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بسیاری در طول زندگی، درد پاشنه پا را تجربه می کنند که هنگام بامداد یا هر زمان دیگری پس از برخاستن از خواب، بسیار شدید و ناتوان کننده است، اما با کمی فعالیت بهبودی نسبی روی می دهد.

این درد در سالیان بسیار قبل تر، بیشتر مختص کسانی بود که الزام شغل آن ها پیاده روی بسیار بود و کسانی مثل پاسبان ها و شبگردها شامل این دسته از افراد می شدند اما اکنون ورزشکاران متعددی هم با این مشکل مواجه می شوند.

درد پاشنه علل مختلفی دارد اما شایع ترین آن ها فاشییت پلانتار یا همان خارپاشنه است، اما اگر تصور کنید که واقعا خاری در پاشنه تان درآمده است که باعث درد شدید می شود، اشتباه می کنید.

از هر 10 نفر یک نفر چنین خاری را در پاشنه خود تجربه می کند که دردی ندارد و یافته ای اتفاقی است و در واقع دردی که شما احساس می کنید مربوط به ورم و التهاب در فاشیای پلانتار است که نواری در کف پا بوده و پاشنه را به پنجه متصل می کند تا قوس کف پایی خوبی داشته باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش های درمانی «خارپاشنه» در ورزشکاران

روش های درمانی «خارپاشنه» در ورزشکاران