مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 19:152021-04-13ورزشي

بازیکن سابق استقلال در بین 100 سرمایه گذار برتر دنیا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پژمان نوزاد که سابقه بازی کردن در تیم هایی چون استقلال و وحدت را در کارنامه داشته و البته در دنیای رسانه نیز فعالیت کرده است، - بازیکن سابق استقلال در لیست برترین سرمایه گذاران جهان قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پژمان نوزاد که سابقه بازی کردن در تیم هایی چون استقلال و وحدت را در کارنامه داشته و البته در دنیای رسانه نیز فعالیت کرده است، حالا در لیست 100 سرمایه گذار نشریه فوربس قرار گرفته است.

پژمان نوزاد، در دهه 1980 به همراه خانواده اش از تهران مهاجرت کرده و در ادامه در یک فرش فروشی در پالو آلتو در کالیفرنیا مشغول به کار شد.

در این صنعت بود که پژمان نوزاد الفبای تکنولوژی را پیش از پیشرفت بزرگ خودآموخت و در ادامه صاحبان آن فرش فروشی یک صندوق سرمایه گذاری تاسیس کردند.

حالا پژمان نووزاد شریک مدیر موسس Pear VC شده و ارزش سهام این کمپانی 50 میلیارد دلار برآورد شده است.

به همین علت، پژمان نوزاد امسال در کنار شریک خود مر هرشنسون امسال برای اولین بار در لیست 100 سرمایه گذار برتر جهان در نشریه فوربس جای گرفته و رتبه پانزدهم را به خود اختصاص داده است.

پژمان نوزاد که در گذشته بازیکن عرصه فوتبال بوده، در حال حاضر سردبیر فوتبال مدیا، یک آژانس تبلیغاتی و پلتفرم فوتبال دیجیتالی واقع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکن سابق استقلال در بین 100 سرمایه گذار برتر دنیا

بازیکن سابق استقلال در بین 100 سرمایه گذار برتر دنیا