مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 18:452021-04-13سياسي

مساجد البرز بر اساس مجوز ستاد ملی کرونا نماز جماعت را برگزار کنند


معاون راهبری استان ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مساجد البرز بر اساس مجوز ستاد ملی کرونا نماز جماعت و مراسم شب های قدر را برگزار کنند.

- حجت الاسلام روح الله حریزاوی در گفت وگو با اعتراض خود را نسبت به این تصمیمات دوگانه به ویژه درباره مجوز دادن به سفرهای نوروزی و مسافرت به ترکیه اعلام کرد.

معاون راهبری استان ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: وزیر بهداشت بعد از بیان اعتراضات خود، طی یک نامه موافقتش را با برگزاری نماز جماعت در مساجد به مدت 30 دقیقه به شکل محدود، برگزاری مراسم شب های قدر به مدت دو ساعت، برپایی نماز عید سعید فطر در فضای باز و راهپیمایی خودرویی در روز قدس اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: با این حال شاهد هستیم که مساجد استان البرز نسبت به این تصمیم ملی توجیه نشده اند و امشب که نخستین شب ماه مبارک رمضان را پشت سر گذاشتیم هنوز مساجدی بودند که نسبت به برگزاری نماز جماعت تردید داشتند.

حریزاوی متذکر شد: اعلام می کنم که این مجوز به صورت ملی صادر شده است و تمامی مساجد استان ها با رعایت تمامی دستورالعمل ها به شکل سخت گیرانه می توانند خود را با این برنامه هماهنگ کرده و نسبت برگزاری برنامه های اعلام شده اقدام کنند، هیچ استثنایی نیز در این باره وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد البرز بر اساس مجوز ستاد ملی کرونا نماز جماعت را برگزار کنند

مساجد البرز بر اساس مجوز ستاد ملی کرونا نماز جماعت را برگزار کنند