مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 18:152021-04-13اقتصادي

شرایط خطرناک کرونا در لرستان/ از هر 100 تست 50 مورد مثبت می شود


استاندار لرستان با اشاره به شرایط خطرناک بیماری کرونا در این استان گفت: از هر 100 نمونه تست 50 مورد مثبت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاصلاً مناسب نیست و درصد ابتلاء به بیماری خیلی بالاست و از هر 100 نمونه تستی که انجام می شود 50 مورد مثبت اعلام می شود.

استاندار لرستان با اشاره به آمار روز جاری گفت: در روز سه شنبه 24 فروردین 274 نفر بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی بستری شده اند و در همین روز حدود 9 نفر مرگ در اثر کرونا ثبت شده است.

خادمی عنوان کرد: با توجه به معیاری که در روزهای اخیر در کشور وجود دارد حدود 10 درصد بستری شدگان با شرایط سخت مواجه می شوند و احتمال مرگ آنها بالا می رود لذا ممکن است در روزهای آتی آمار مرگ و میر افزایش یابد.

وی افزود: تنها راهی که به نظر می رسد؛ رعایت فاصله اجتماعی و اجرای دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم و عدم حضور در اجتماعات است.

استاندار لرستان با تقدیر از همکاری بازار و اصناف در تعطیلی مشاغل سطح 2، 3، 4 در شرایط فعلی گفت: ما حرفی پنهان از مردم نداریم و پیش بینی وضعیت استان در ایام پیش رو، بسیار نامطلوب و خطرناک است و از مردم می خواهم با جدی گرفتن تعطیلی اصناف و بازار و عدم مراجعه حضوری و خریدهای غیر ضروری از مراجعه به دوایر دولتی، بانک ها و … همکاری لازم را همچون گذشته داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط خطرناک کرونا در لرستان/ از هر 100 تست 50 مورد مثبت می شود

شرایط خطرناک کرونا در لرستان/ از هر 100 تست 50 مورد مثبت می شود