مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 17:352021-04-13سياسي

رییس جمهور حلول ماه مبارک رمضان را به سران کشورهای اسلامی تبریک گفت


رییس ﺟﻤﻬﻮری اسلامی ایران در ﭘﯿﺎم ﻫﺎی ﺟﺪاﮔﺎﻧﻪ ای ﺑﻪ ﺳﺮان ﮐﺸﻮرﻫﺎی اﺳﻼﻣﯽ ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان تصریح کرد: امیدوارم به واسطه خیر و رحمت واسعه الهی در این ماه نورانی مسلمانان جهان با تکیه بر دانش و ایمان دانشمندان متعهد خود بتوانند .

- رییس ﺟﻤﻬﻮری اسلامی ایران در ﭘﯿﺎم ﻫﺎی ﺟﺪاﮔﺎﻧﻪ ای ﺑﻪ ﺳﺮان ﮐﺸﻮرﻫﺎی اﺳﻼﻣﯽ ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان تصریح کرد: امیدوارم به واسطه خیر و رحمت واسعه الهی در این ماه نورانی مسلمانان جهان با تکیه بر دانش و ایمان دانشمندان متعهد خود بتوانند در کنار دیگر کشورهای جهان مسیر کنترل ویروس خطرناک کرونا را هموار کرده و نام خود و اسلام را در این عرصه نیز به نیکی ثبت کنند و موجب بازگشت زندگی بشر به روال عادی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهور در این پیام افزوده است: امیدوارم مسلمانان جهان بالاخص سران کشورهای اسلامی به واسطه این ماه نورانی با همدلی و وحدت بیشتر، زمینه رشد و اعتلای اسلام در سراسر جهان را بیش از گذشته فراهم کنند.

دکتر روحانی ماه رمضان را فرصت و مجالی دانست تا مسلمانان جهان و به ویژه بندگان صالح و روزه داران مخلص، با عبادت و خودسازی، تزکیه نفس و پرهیز از گناهان، تقوی پیشه کنند و مسیر قرب و کمال الهی را به واسطه جاری شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور حلول ماه مبارک رمضان را به سران کشورهای اسلامی تبریک گفت

رییس جمهور حلول ماه مبارک رمضان را به سران کشورهای اسلامی تبریک گفت