مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 17:102021-04-13سياسي

آیا به زودی تیتر می زنیم: « رییس جمهور رییسی: 1404 - 1400 » ؟


منطبق با منطق سیاسی، هر سیاستمدار دیگری هم جای رییسی بود، کاندیدای ریاست جمهوری می شد و رییسی نیز به احتمال قوی کاندیدا خواهد شد (و چرا نشود؟!).

- منطبق با منطق سیاسی، هر سیاستمدار دیگری هم جای رییسی بود، کاندیدای ریاست جمهوری می شد و رییسی نیز به احتمال قوی کاندیدا خواهد شد (و چرا نشود؟!).

این، خبری بد برای اصولگرایانی است که سال هاست در سودای رییس جمهور شدن هستند و هر بار وضعیت به سمتی می رود که آنها آرزو به دل بمانند.

عصر ایران؛ سید ضیاءالدین احتشام - در شرایطی که پیش بینی می شود میزان مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری امسال چندان بالا نباشد، اصولگرایان که خود را در غیاب احتمالی بخش مهمی از رأی دهندگان، صاحب کرسی ریاست جمهوری می دانند، با حداکثر توان و کاندیدا به میدان آمده اند و هر گروهی از اصولگرایان، در تلاش است مرداد امسال، پاستور را به تصرف خود در آورد: محمدباقر قالیباف، حسین دهقان، سعید جلیلی، محسن رضایی، عزت الله ضرغامی، علی نیکزاد، امیرحسین قاضی زاده هاشمی، سعید محمد، رستم قاسمی، فریدون عباسی و .

از مطرح ترین اصولگرایانی هستند که از حالا برای رییس جمهور شدن زنبیل گذاشته اند.

تحلیل غالب نیز این است که برجام تا انتخابات ریاست جمهوری احیا نمی شود و اگر هم احیا شود، فرصت آنقدر کم است که آثار مثبت آن، تا قبل از روز ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا به زودی تیتر می زنیم: « رییس جمهور رییسی: 1404 - 1400 » ؟

آیا به زودی تیتر می زنیم: « رییس جمهور رییسی: 1404 - 1400 » ؟