مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 16:252021-04-13سياسي

مساجد کانون تعلیم و تربیت اسلامی قرار گیرند


با توجه به نامگذاری شعار سال مبنی بر تولید، مانع زدایی ها و پشتیبانی ها از طرف مقام معظم رهبری در حوزه های علمیه نیز باید بر تولیدات فرهنگی و دینی خود بیافزاییم و موانع را از بین ببریم باید مورد پیگیری قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان صبح امروز در کارگاه آموزشی و جلسه توجیهی تواصی به حق ویژه مبلغین و امامان روستا شهرستان خرم آباد با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان، ماه رشد و کمال و گسترش فضیلت های دینی است، اظهار داشت: این فضیلت ها از درون حوزه های علمیه می جوشد و حوزه های علمیه در طول تاریخ مرکز تربیت، تعلیم، تعلم و پرورش عالمان، اندیشمندان، فرهیختگان و مفاخر بزرگی بوده است.

وی با بیان اینکه مدارس علمیه در لرستان و روحانیون استان به برجستگی هایی از جهت علمی و معنوی نائل شده اند، تصریح کرد: مدارس علمیه محل جوششی بوده است که تعلیم و تعلم اسلامی شکل بگیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: در مقطع انقلاب اسلامی فرصتی برای روحانیت فراهم شد تا ارتباط و تعاملش با مردم هم در داخل کشور و هم در بیرون از کشور و روحانیت تنگ کردند که در حوزه علمیه قم که مرکز و کانونی برای تربیت دانشمندان علوم اسلامی است روحانیون مجبور می شوند روزها به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد کانون تعلیم و تربیت اسلامی قرار گیرند

مساجد کانون تعلیم و تربیت اسلامی قرار گیرند