مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 16:202021-04-13اقتصادي

تولید 4 میلیون قطعه ماهی زینتی در شهرستان آذرشهر


مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی تبریز دومین قطب تولید ماهیان زینتی و مستعد صادرات به خارج از کشور دانست و گفت: بالغ بر چهار میلیون قطعه ماهی زینتی در آذرشهر تولید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آذرشهر، قاسم جعفروند امروز  در جلسه بررسی شیوه های حمایت از آبزی پروری در بین تولیدکنندگان و گسترش فرهنگ مصرف آبزیان در بین آحاد مردم جامعه در شهرستان آذرشهر ضمن اشاره به وضعیت منابع آبی موجود در شهرستان، به اهمیت مصرف آبزیان در سبد غذایی خانوارها اشاره کرد و اظهار داشت: با فرهنگ سازی درست و افزایش تولید آبزیان، در آینده می توان در مصرف گوشت دام و طیور با آبزیان تعادل برقرار کرد.

      وی نقش فضای مجازی را در گسترش آگاهی مردم نسبت به اهمیت آبزیان در تغذیه مردم و نیز گسترش استفاده از محصول سالم با اهمیت دانست.

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی  نیز در سخنان خود آذرشهر را پس از تبریز دومین قطب تولید ماهیان زینتی و مستعد صادرات به خارج از کشور دانست و گفت: بالغ بر چهار میلیون قطعه ماهی زینتی در آذرشهر تولید شده است.

وی با اشاره به این موضوع که سیاست سازمان، حمایت از تولیدکنندگان موجود و یافتن تولیدکنندگان جدید است، به بیان راهکارهای موجود برای ارتقای میزان تولید آبز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 4 میلیون قطعه ماهی زینتی در شهرستان آذرشهر

تولید 4 میلیون قطعه ماهی زینتی در شهرستان آذرشهر