مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 15:452021-04-13سياسي

ماه رمضان بهترین فرصت برای تقویت معنوی و امیدبخشی جامعه است


مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای تقویت معنوی و امیدبخشی جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام نور الله ولی نژاد ظهر عصر سه شنبه در نشست صمیمی با مدیران تبلیغات اسلامی شهرستان ها با محوریت ماه رمضان و فصل بندگی اظهار کرد: ماه رمضان بهترین فرصت است تا بستر رشد فرهنگی، پالایش و اصلاح اجتماعی انجام شود.

وی افزود: در این ماه دل ها و نفس مومنین آماده است لذا سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک دستگاه تبلیغی ناب اسلامی، در لایه های عملیاتی به دنبال تقویت و پالایش فرهنگی، معنوی و اجتماعی جامعه با رویکرد صبر، امید بخشی و نشاط است.

ولی نژاد بیان کرد: ماه رمضان بهترین فرصت شکل گیری اراده جمعی، مناسک توحیدی و اجتماعی در سایه و مشارکت اجتماعی است و به ظهور رساندن نهایت یک حس همدلی مومنانه و ایمان به توان مومنان است.

وی در ادامه درباره چشم انداز استان در بخش فرهنگی و مذهبی گفت: در استان گلستان تعاد 976 مسجد داریم که الحمد الله در وضعیت خوبی است ولی نقطه مطلوب ما هزار و 257 مسجد است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان در ادامه با اشاره به اینکه استان گلستان در حوزه معنویت و اخلاق نمره بسیار خوبی دارد افزود: در روستاهای بالای 200 خانوار نیاز به یک طلبه داریم و هم اکنون هزار طلبه در سطح استان فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماه رمضان بهترین فرصت برای تقویت معنوی و امیدبخشی جامعه است

ماه رمضان بهترین فرصت برای تقویت معنوی و امیدبخشی جامعه است