مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 15:452021-04-13بين الملل

روحانی در تماس تلفنی امیر قطر: حضور رژیم صهیونیستی برای منطقه خطرناک است


حضور رژیم صهیونیستی برای منطقه خطرناک است رییس جمهوری برلزوم حل و فصل مسائل و بحران های منطقه ای از جمله بحران یمن از طریق گفت وگو و مذاکره تاکید کرد و گفت: حضور رژیم صهیونیستی برای منطقه خطرناک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی در تماس تلفنی شیخ تمیم بن حمد بن خلیفه آل ثانی امیر قطر ضمن تبریک حلول ماه رمضان به دولت و مردم کشور، بر توسعه و تعمیق روابط تهران دوحه در همه زمینه بویژه تجاری و اقتصادی تاکید کرد.

روحانی با استقبال از مواضع دولت قطر درخصوص موضوعات منطقه ای، برلزوم حل و فصل مسائل و بحران های منطقه ای از جمله بحران یمن از طریق گفت وگو و مذاکره تاکید کرد و با خطرناک خواندن حضور رژیم صهیونیستی در منطقه، گفت: تنها روش موفق برای تامین امنیت، صلح و وثبات در منطقه را حل و فصل مسائل از طریق مسالمت آمیز و مسئولیت پذیری و درنظر گرفتن منافع جمعی می دانیم و معتقدیم نظامی گری نمی تواند مشکلات منطقه را حل کند.

روحانی در این تماس تلفنی همچنین با اشاره به مذاکرات اخیر در وین درخصوص موضوع هسته ای و تمایل آمریکا برای بازگشت به برجام، تاکید کرد: تنها راه، بازگشت آمریکا به برجام و لغو همه تحریم ها و عمل به کلیه تعهدات براساس قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل است و بی تردید، پس از این اقدام از سوی آمریکا، ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی در تماس تلفنی امیر قطر: حضور رژیم صهیونیستی برای منطقه خطرناک است

روحانی در تماس تلفنی امیر قطر: حضور رژیم صهیونیستی برای منطقه خطرناک است