مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 15:402021-04-13سياسي

شهرک های اقماری باید برای مجرمان حرفه ای ناامن شود


دادستان قزوین با بیان اینکه کلانتری ها باید نسبت به حوزه استحفاظی خود تسلط و اشراف کامل داشته باشند گفت: شهرک های اقماری باید برای مجرمان حرفه ای ناامن شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، محمد قاسمی در نشست مشترک قضایی و انتظامی که در سالن شهید آقایی فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، گفت: جایگاه دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در قوانین و نزد افکار عمومی جامعه بسیار حساس و دارای اهمیت است و اگر این دو دستگاه به وظایف قانونی و ذاتی خود به درستی عمل کنند، قطعاً موجب خوش بینی مردم به نظام و حاکمیت می شود و اگر عملکردها رضایت جامعه را جلب نکند، بی تردید آثار منفی در پی خواهد داشت.

وی افزود: افرادی که به دستگاه قضایی و نیروی انتظامی مراجعه می کنند، بدو شک حق و حقوقشان توسط برخی افراد یا دستگاه ها تضییع و یا ظلمی نسبت به آنها صورت گرفته است و انتظار دارند با مراجعه به این دو نهاد که احقاق حق، اجرای قانون و تحقق عدالت وظیفه قانونی آنها است، حقوق از دست رفته خود را احیا و تظلم خواهی شود.

دادستان قزوین در ادامه بیان کرد: امروزه خدمتگزاری در دستگاه قضایی و انتظامی همانند جهادی است که در هشت سال دفاع مقدس شاهد آن بودیم و از این حیث این دو نهاد بسیار با اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک های اقماری باید برای مجرمان حرفه ای ناامن شود

شهرک های اقماری باید برای مجرمان حرفه ای ناامن شود