مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 15:402021-04-13اقتصادي

پیش بینی وضعیت بورس پس از انتخابات


یک کارشناس بازار سرمایه اظهار داشت: کاهش نرخ ارز تقریبا منتفی شده است و این جزو سیاست های دولت بود که در انتهای دوره خدمت خود از لحاظ روانی در بازار سرمایه اثر بگذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، فردین آقابزرگی درباره شرایط بازار سرمایه تا انتخابات ریاست جمهوری و پس از آن گفت: اگر بخواهیم گذشته و عملکرد بورس را به عنوان مهمترین عامل برای پیش بینی وضعیت آینده در نظر بگیریم معمولا این گونه بوده که بعد از یک دوره صعود، بورس وارد دوره تنفس با بازدهی کم و یا بازدهی منفی می شود.

در حالی که حدود دو هفته از روز کاری بازار سرمایه در سال جدید می گذرد و در این مدت حدود شش درصد بازدهی منفی داشته، نمی توانیم این بازار را قضاوت کنیم یا این شرایط را تا پایان سال تعمیم دهیم چراکه متغیرهای متعدد تاثیرگذاری شرایط را رقم می زنند که مهمترین آن مقطع حساس انتخابات ریاست جمهوری است.

وی ادامه داد: معتقدم افراد بسیار زیادی به ویژه فعالان بازار سرمایه که در سال 99 بورسی شدند منتظر اعلام برنامه های کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری هستند.

به طور قطع با توجه به شرایط جدید بازار سرمایه نامزدهایی که برنامه ای برای بازار سرمایه نداشته باشند یا بورس در اولویت برنامه های آنها نباشد، در اولویت مردم نخواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی وضعیت بورس پس از انتخابات

پیش بینی وضعیت بورس پس از انتخابات