مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 15:402021-04-13ورزشي

پخش تلویزیونی لیگ قهرمانان آسیا در هاله ای از ابهام


کشورهای غرب آسیا حق پخش تلویزیونی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را خریداری نکرده اند و این رقابت ها فقط از طریق یک رسانه عربستانی در داخل این کشور پخش خواهد شد.

- کشورهای غرب آسیا حق پخش تلویزیونی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را خریداری نکرده اند و این رقابت ها فقط از طریق یک رسانه عربستانی در داخل این کشور پخش خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سال های گذشته شبکه تلویزیونی بین اسپورت قطر همواره حق پخش رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را خریداری و در استودیوهای ویژه این بازی ها را تحلیل و کارشناسی می کرد.

پخش این رقابت ها در چند فصل گذشته بسیار حرفه ای انجام می شد و هواداران تیم های مختلف آسیایی به بهترین شکل ممکن بازی های لیگ قهرمانان آسیا را تماشا می کردند.

در همین رابطه یک سایت قطری می گوید در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان بین اسپورت اقدام به خریداری حق پخش تلویزیونی این رقابت ها نکرده و دلیل آن پخش شدن بازی ها به صورت غیرمجاز در برخی از کشورها در سال های گذشته بوده است.

این سایت نوشته است: هیچ یک از کشورهای غربی به جز عربستان پخش این رقابت ها را خریداری نکرده اند و تنها یک اپلیکیشن تلفن همراه در محدوده داخل عربستان این بازی ها را پخش خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش تلویزیونی لیگ قهرمانان آسیا در هاله ای از ابهام

پخش تلویزیونی لیگ قهرمانان آسیا در هاله ای از ابهام