مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 15:352021-04-13اقتصادي

واکسن، قابل تزریق به بازار سیاه نیست


«آیا احتمال فروش واکسن کرونا از سوی فروشنده های غیر رسمی وجود دارد؟ معاون سازمان نظام پزشکی، رییس اورژانس بیمارستان سینا و عضو کمیته کشوری کرونا می گویند اگر واکسنی باشد، - آیا احتمال فروش واکسن کرونا از سوی فروشنده های غیر رسمی وجود دارد؟ معاون سازمان نظام پزشکی، رییس اورژانس بیمارستان سینا و عضو کمیته کشوری کرونا می گویند اگر واکسنی باشد، قطعا تقلبی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه همشهری نوشت: روند کُند واکسیناسیون علیه کووید-19، گمانه زنی ها درباره ورود این واکسن به بازارهای غیر رسمی را بالا برده است.

در این میان برخی گزارش ها هم نشان می دهد که فروشندگان دارو در ناصرخسرو، واکسن کرونا را به قیمت 45 تا 60 میلیون تومان از طریق افراد خاص در بیمارستان های دولتی می فروشند.

ابهامات درباره فروش واکسن کرونا در بازارهای غیر رسمی در شرایطی است که تاکنون نزدیک به یک میلیون و 500هزار دوز واکسن اسپوتنیک وی روسی، آسترازنکا و واکسن چینی وارد شده و گفته می شود هنوز نیمی از کادر درمان موفق به دریافت واکسن کرونا نشده اند.

وزارت بهداشت از زمان آغاز واکسیناسیون کادر درمان تاکنون آماری از تعداد افراد واکسینه شده، ارائه نداده و مشخص نیست واکسن ها برای چه کسانی استفاده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن، قابل تزریق به بازار سیاه نیست

واکسن، قابل تزریق به بازار سیاه نیست