مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 15:252021-04-13سياسي

طرز کار گمرک با حضور «دژپسند» در کمیسیون اصل 90 مجلس بررسی شد


سخنگوی کمیسیون اصل90 مجلس شورای اسلامی گفت: طرز کار گمرک با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی در جلسه امروز این کمیسیون بررسی شد.

- علی خضریان در گفتگو با خبرنگار مهر ، در توضیح نشست عصر امروز کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با حضور فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصاد و دارایی، گفت: با توجه به اهمیت مسائل اقتصادی و پشتیبانی از تولید و رفع موانع موضوع بررسی طرز کار گمرک در دستور کار کمیسیون قرار گرفت.

وی بیان کرد: در این خصوص سوالاتی توسط کمیته تخصصی گمرک پیرامون گمرک هوشمند و تاثیر آن در پیشگیری از جرایم، مبارزه با فساد، جلوگیری از رسوب کالا، وضع نابه سامان حفاظت گمرک در جلوگیری از تخلفات و قاچاق و ورود کالا با هماهنگی شرکت های هواپیمایی مطرح شد.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این جلسه بر نقش مدیریت وزارت اقتصاد و دارایی برای حمایت از تولید و مقابله و مبارزه با قاچاق کالا تاکید شد و در سه مبحث اقتدار گمرک، صادرات و ترانزیت سوالات دیگری مطرح شد.

وی اضافه کرد: به نظر می رسد از یک سو مناطق آزاد از گمرک گرفته شده و همچنین مرزهای زمینی را بر خلاف قانون پنجره واحد مرزی در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرز کار گمرک با حضور «دژپسند» در کمیسیون اصل 90 مجلس بررسی شد

طرز کار گمرک با حضور «دژپسند» در کمیسیون اصل 90 مجلس بررسی شد