مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 15:202021-04-13اقتصادي

تعطیلات کرونایی چه تاثیری بر بورس دارد؟


تعطیلی 10 روزه که در شهرهای قرمز کشور رخ داد سبب شد تا بیشتر شرکت ها و مشاغل با نصف نیرو کار کنند که به طور قطع بر عملکرد آن شرکت ها اثر خواهد گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، فردین آقا بزرگی کارشناس بازار سرمایه در رابطه با تاثیر تعطیلات اخیر در شهرهای قرمز بر بازار سرمایه، اظهار کرد: پاندمی کرونا به هر حال یک مسئله ای است که تنها بر اقتصاد یک کشور یا فضای محدود در یک حوزه صنعتی تاثیر نگذاشته بلکه یک جهان را در ابعاد مختلف تحت الشعاع خود قرار داده است.

او افزود: طبق گزارش اعلامی از جانب بعضی از کشورها تولید ناخالص ملیشان تا آستانه 20 درصد نیز کاهش داشته است به گونه ای که در این رابطه می توان به کشورهای فرانسه، انگلستان، آمریکا و .

اشاره کرد ناگفته نماند که کشور ما هم از این طرح مستثنا نبوده است.

این کارشناس بازار سرمایه تاکید کرد: تعطیلی 10 روزه که در شهرهای قرمز کشور رخ داد سبب شد تا بیشتر شرکت ها و مشاغل با نصف نیرو کار کنند که به طور قطع بر عملکرد آن شرکت ها اثر گذاشت، نکنته ای که باید گفت در بحث عام نیز برخی از صنایع به سبب اتفاق پیش آمده فرایند تولید تا فروش محصولشان با مشکل برخورد کرده است.

آقا بزرگی تاکید کرد: درست است برخی از مشاغل با اُفت مواجه شدند اما در این بین مشاغلی بودند که سوددهی بالایی داشتند نه تنها از رونق اولیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلات کرونایی چه تاثیری بر بورس دارد؟

تعطیلات کرونایی چه تاثیری بر بورس دارد؟