مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 15:052021-04-13سياسي

دانشگاه ها در راستای تحقق شعار سال رسالت های مهمی دارند


نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه پیوند دانشگاه و صنعت هر روز جدی تر دیده می شود، گفت: دانشگاه ها در راستای تحقق شعار سال رسالت های مهمی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار رییس و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین اظهار کرد: رسول گرامی اسلام (ص) در خطبه شعبانیه فرمودند همه شما در ماه رمضان به مهمانی خدا دعوت شده اید و خداوند شما را به این ضیافت دعوت کرده و این دعوت همه مؤمنان را در بر می گیرد و اختصاصی است.

وی تصریح کرد: در متون دینی تأکید شده است تا از علمی که فایده ای در رشد و تعالی بشر ندارد، پرهیز شود و لازم است دانشگاه ها با برنامه ریزی، نیازسنجی و پالایش هایی که انجام می دهند، بیشتر بر روی رشته هایی که نیازهای جامعه را مرتفع می کند و بر رشد و تعالی جامعه مؤثر است کار کنند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه صنعت علمی و دانشگاه حقیقی با پیوند دانشگاه و صنعت تحقق می یابد، خاطرنشان کرد: اهمیت پیوند دانشگاه و صنعت هر روز جدی تر دیده می شود و این مهم می تواند بسیاری از مشکلات عرصه دانشگاه و صنعت را برطرف کرده و توسعه و پیشرفت را برای جامعه به ارمغان بیاورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها در راستای تحقق شعار سال رسالت های مهمی دارند

دانشگاه ها در راستای تحقق شعار سال رسالت های مهمی دارند