مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 15:002021-04-13اقتصادي

چطور وام سهام عدالت بگیریم؟


چند روزی است که رییس جمهور موضوع وام یا کارت اعتباری سهام عدالت را برای استفاده مردم مطرح کرده است.

- ، روند اعطای کارت اعتباری سهام عدالت از 25 بهمن پارسال برای مشمولان سهام عدالت فراهم شده است که تاکنون فقط دو بانک ملی و تجارت برای صدور این کارت اعلام آمادگی کرده اند.

این مسئله در حالی رخ داد که سرانجام هفته گذشته 18 فروردین 1400 رییس جمهور در جلسه هیئت دولت در رابطه با اعطای کارت اعتباری، اظهار کرد: از هفته آینده کارت اعتباری با پشتوانه سهام عدالت و یارانه در اختیار مردم قرار می گیرد، مردم برای گرفتن این کارت اعتباری نیاز به مراجعه حضوری به بانک ها ندارند و می توانند همه مراحل دریافت این کارت را به صورت اینترنتی انجام دهند.

وی افزود: اعتبار این کارت برای دارندگان سهام عدالت یک میلیون تومانی برای هر نفر 14 میلیون تومان و برای دارندگان سهام عدالت 500 هزار تومانی 7 میلیون تومان است.

اعطای کارت های اعتباری توسط تمام بانک ها تا اردیبهشت ماه پیرو صحبت های آقای روحانی ، 21 فروردین 1400 نیز عباس معمارنژاد، معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزیر اقتصاد درباره آخرین وضعیت بانک های ارائه دهنده کارت اعتباری سهام عدالت گفت: در راستا مصوبه ای که از سوی دولت آماده شده است، به جز بانک های ملی و تجارت باید بانک های دیگر هم برای صدور کارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور وام سهام عدالت بگیریم؟

چطور وام سهام عدالت بگیریم؟