مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 15:002021-04-13بين الملل

ادعای باکو در زمینه شلیک «موشک اسکندر» در دست بررسی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سخنگوی کرملین (کاخ ریاست جمهوری روسیه) روز سه شنبه به رسانه ها گفت، موضوع ادعا های باکو مبنی بر اینکه برخی از بقایای موشک های اسکندر-ام در قره باغ کوهستانی پیدا شده، - سخنگوی کرملین از بررسی موضوع استفاده از موشک های تاکتیکی اسکندر در نبرد قره باغ و از سوی ارتش ارمنستان علیه جمهوری آذربایجان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سخنگوی کرملین (کاخ ریاست جمهوری روسیه) روز سه شنبه به رسانه ها گفت، موضوع ادعا های باکو مبنی بر اینکه برخی از بقایای موشک های اسکندر-ام در قره باغ کوهستانی پیدا شده، توسط مقام های ارتش روسیه و جمهوری آذربایجان در حال بررسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تاس دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین در پاسخ به این سئوال که آیا مسئله بقایای موشک های اسکندر که گفته می شود در قره باغ رویت شد، در تماس تلفنی بین ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه و الهام علی اف همتای جمهوری آذربایجانی خود مطرح شده، گفت که مقام های نظامی دو طرف در حال رسیدگی به این موضوع هستند.

پسکوف هرگونه صحبت بین پوتین و الهام علی اف علی اف درباره بالگرد روسی میل-24 که نوامبر بر فراز ارمنستان در نزدیکی مرز با جمهموری آذربایجان سرنگون شد را رد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای باکو در زمینه شلیک «موشک اسکندر» در دست بررسی است

ادعای باکو در زمینه شلیک «موشک اسکندر» در دست بررسی است