مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 14:452021-04-13ورزشي

خوشه طلایی سه امتیاز شیرین را از دست داد/بازگشت به خانه با باخت همراه شد


تیم خوشه طلایی عصر امروز در مصاف با شاهین بوشهر تن به شکست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، در دیدار هفته بیستم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان دو تیم خوشه طلایی ساوه و شاهین بوشهر از ساعت 16:45 دقیقه امروز در ورزشگاه شهید چمران ساوه به مصاف یکدیگر رفتند.

  نیمه اول این دیدار با گل زودهنگام حسین نخودکار یک بر صفر به سود مهمان به اتمام رسید و در نیمه دوم هم علیرغم تلاش های بازیکنان خوشه طلایی و ایجاد موقعیت های مختلف اما ساوجی ها به گل دست پیدا نکردند و این دیدار در نهایت با برتری شاهین همراه شد.

سرمربی خوشه طلایی در پایان این دیدار با اشاره به تلاش خوب بازیکنانش در مصاف با شاهین گفت: بازیکنان ما امروز تلاش فراوانی کردند و مهمان به جز یک صحنه به داخل محوطه 18 قدم ما هم نرسید اما در هر صورت موفق به برتری شد.

وحید بیاتلو افزود: ضربه های ایستگاهی و موقعیت های زیادی خلق کردیم اما به جرات میتوان گفت دروازبان حریف ستاره زمین بود و 3 صحنه صد در صد را دفع کرد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص داوری مسابقه تصریح کرد: وقتی داور خطای ایستگاهی می گیرد باید اطمینان داشته باشد که آن صحنه صد در صد خطا بوده چون خطر گل تیم حریف را تهدید می کند، داور خیلی راحت خطا را برای تیم حریف گرفت و روی آن صحنه گل خوردیم تا شرایط بازی را از دست بده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوشه طلایی سه امتیاز شیرین را از دست داد/بازگشت به خانه با باخت همراه شد

خوشه طلایی سه امتیاز شیرین را از دست داد/بازگشت به خانه با باخت همراه شد