مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 14:452021-04-13سياسي

فارس؛ استانی پیشرو در حوزه هنر انقلاب اسلامی


اگر بخواهیم در عرصه هنر انقلاب اسلامی، فعالیت تأثیرگذاری انجام شود، باید برنامه ریزی و اجرای برنامه ها در استان فارس انجام شود زیرا با توجه به سابقه استان فارس در حوزه فرهنگ و هنر می توان گفت استانی پیشرو در حوزه هنر انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام عصر امروز در آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید ، متولیان فرهنگی در استان فارس رسالت خود را فراموش نکرده اند و حتی در این زمان نیز نسبت به نوسازی فضای فرهنگی و هنری استان اقدام کرده اند تا شاهد توسعه فرهنگی استان فارس باشیم.

آیت الله دژکام متذکر شد: اگر بخواهیم در عرصه هنر انقلاب اسلامی، فعالیت تأثیرگذاری انجام شود، باید برنامه ریزی و اجرای برنامه ها در استان فارس انجام شود زیرا با توجه به سابقه استان فارس در حوزه فرهنگ و هنر می توان گفت استانی پیشرو در حوزه هنر انقلاب اسلامی است.

امام جمعه شیراز ادامه داد: مجموعه قابل توجه ای از زیرساخت های حوزه فرهنگ اسلامی در استان فارس وجود دارد و باید از این امکانات سخت افزایی، بیشترین بهره برداری صورت بگیرد این درحالی است که ظرفیت های قابل توجه ای در حوزه هنری فارس است اما این سوال مطرح است چه قدر از این زیرساخت ها در استان فارس مورد استفاده قرار می گیرد؟ وی تاکید کرد: باید از فضاهای تعط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس؛ استانی پیشرو در حوزه هنر انقلاب اسلامی

فارس؛ استانی پیشرو در حوزه هنر انقلاب اسلامی