مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 14:452021-04-13سياسي

دولت در حوزه های اجتماعی کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشته است


معاون هماهنگی و نظارت فرهنگی، اجتماعی و همکاری های منطقه ای معاون اول رییس جمهور گفت: دولت در حوزه های اجتماعی خدمات شایانی به جامعه ارائه داده و کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشته است.

- ایسنا/تهران معاون هماهنگی و نظارت فرهنگی، اجتماعی و همکاری های منطقه ای معاون اول رییس جمهور گفت: دولت در حوزه های اجتماعی خدمات شایانی به جامعه ارائه داده و کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشته است.

مهدی علیخانی عصر سه شنبه 24 فروردین ماه در حاشیه بازدید از طرح های مختلف پیشوا در جمع خبرنگاران گفت: جامعه ای می تواند نسبت به توسعه آینده نگاه مثبت و چشم انداز مشخصی داشته باشند که امید به آینده در ذهن و عمل افراد آن جامعه وجود داشته باشد.

وی افزود: برخی از تبلیغات خارجی و نیز داخلی ناشی از رقابت های سیاسی خارج از معمول، بنا و مسابقه را بر آن گذاشته تا دستاوردهای دولت و در اصل نظام را انکار کند که این امر جز ایجاد ناامیدی در مردم، خروجی دیگری ندارد.

این مقام مسئول اظهار کرد: اگر افراد یک جامعه به هر دلیل نسبت به آینده ناامید باشند و جز تیرگی و سیاهی چیزی نبینند، میل به مشارکت آنان در امور مربوط به خودشان کمتر می شود که عینیت این مشارکت را می توان در انتخابات مشاهده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در حوزه های اجتماعی کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشته است

دولت در حوزه های اجتماعی کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشته است