مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 14:252021-04-13ورزشي

بازگشت به خانه با باخت همراه شد


تیم خوشه طلایی عصر امروز در مصاف با شاهین بوشهر تن به شکست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه , در دیدار هفته بیستم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان دو تیم خوشه طلایی ساوه و شاهین بوشهر از ساعت 16:45 دقیقه امروز در ورزشگاه شهید چمران ساوه به مصاف یکدیگر رفتند.

  نیمه اول این دیدار با گل زودهنگام حسین نخودکار ییک بر صفر به سود مهمان به اتمام رسید و در نیمه دوم هم علیرغم تلاش های بازیکنان خوشه طلایی و ایجاد موقعیت های مختلف اما ساوجی ها به گل دست پیدا نکردند و این دیدار در نهایت با برتری شاهین همراه شد .

  سرمربی خوشه طلایی در پایان این دیدار با اشاره به تلاش خوب بازیکنانش در مصاف با شاهین گفت : بازیکنان ما امروز تلاش فراوانی کردند و مهمان به جز یک صحنه به داخل محوطه 18 قدم ما هم نرسید اما در هر صورت موفق به برتری شد.

وحید بیاتلو افزود : ضربه های ایستگاهی و موقعیت های زیادی خلق کردیم اما به جرات میتوان گفت دروازبان حریف ستاره زمین بود و 3 صحنه صد در صد را دفع کرد .

  وی در پاسخ به سوالی در خصوص داوری مسابقه گفت : وقتی داور خطای ایستگاهی میگیرد باید اطمینان داشته باشد که آن صحنه صد در صد خطا بوده چون خطر گل تیم حریف را تهدید میکند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت به خانه با باخت همراه شد

بازگشت به خانه با باخت همراه شد