مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 14:152021-04-13سياسي

لزوم تشکیل کمیسیون ویژه جمعیت در مجلس


مسؤول کمیته جمعیت کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اعلام اینکه حمایت از بیمه باروری و درمان ناباروری در دستور کار مجلس قرار گرفته است گفت: تلاش ما این است که با قرار دادن این هزینه ها در سبد بیمه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، محمدبیگی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با برنامه نوای جوانی درمورد نظام سلامت و جمعیت مصاحبه تلفنی کرد.

محمدبیگی از برگزاری شش جلسه ویژه درمورد مسئله جمعیت در کمیسیون بهداشت مجلس سخن گفت و افزود: ما با اعضای کمیسیون اجتماعی و فرهنگی نیز جلسات مشترکی را به منظور وضع قوانین مربوط به سلامت باروری و یکپارچه در خودش جای دهد و مدیریت کند.

وی از آمادگی مجلس برای ایجاد تشکیلات پیگیری مباحث خانواده و جمعیت سخن گفت و افزود: ما از سال 1420 به بعد با پدیده سالمندی شدید جمعیتی مواجه خواهیم شد لذا زمان زیادی نداریم و باید برنامه های اورژانسی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را تدوین کنیم.

مسئول کمیته جمعیت کمیسیون بهداشت و درمان مجلس همچنین با اشاره به عدم اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان مصوب سال 84 گفت: ما مطالبه اجرای این قانون را هم در دستور کار قرار دادیم.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تشکیل کمیسیون ویژه جمعیت در مجلس

لزوم تشکیل کمیسیون ویژه جمعیت در مجلس