مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 14:152021-04-13سياسي

مساجد هرمزگان در ماه مبارک رمضان باز است


مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: مساجد در سطح استان هرمزگان باز خواهند بود و برنامه های ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر سطح ملی و استانی مصوب و ارسال شده است لذا برگزاری مراسم و آیین های مذهبی و نمازهای جماعت در سطح استان هرمزگان با مراعات دستورالعمل های بهداشتی و حداقل مخاطب برگزار خواهد شد و این تصمیم با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گرفته شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با تاکید بر اینکه مساجد در سطح استان هرمزگان باز خواهند بود، گفت: شبهه ای مبنی بر تعطیل بودن مساجد در ماه مبارک رمضان در جامعه مطرح شده است که باید بگویم در ماه مبارک رمضان، مساجد باز است و مجالس و برنامه ها هم با حفظ پروتکل های بهداشتی کماکان ادامه پیدا خواهد کرد.

انصاری راد در ادامه تاکید کرد: اکنون که ویروس کرونا در حال گسترش است درصورتی که در یک مسجد، جلسات قرائت قرآن کریم یا سایر برنامه های فرهنگی پیش بینی شده است می بایست با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با جمعیت بسیار اندک برگزار شود.

وی ادامه داد: می بایست زمینه برای حضور مردم در مساجد به گونه ای فراهم شود که بتوانند به دور از اجتماع و پرهیز از تجمع، گرد هم آیند و رویکرد دعا، استغاثه و توسل را مورد توجه قرار دهند؛ در واقع برگزاری مجالس و آیین های مذهبی با مراعات ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد هرمزگان در ماه مبارک رمضان باز است

مساجد هرمزگان در ماه مبارک رمضان باز است