مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 14:052021-04-13سياسي

بررسی مطالعات سازمان برنامه درباره آمایش سرزمین در نشست کمیسیون برنامه


سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از بررسی مطالعات سازمان برنامه و بودجه درباره آمایش سرزمین در جلسه این کمیسیون خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از بررسی مطالعات سازمان برنامه و بودجه درباره آمایش سرزمین در جلسه این کمیسیون خبر داد.

محمدمهدی مفتح در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جلسه بعدازظهر امروز (سه شنبه) کمیسیون برنامه که در محل سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، گفت: آقای نوبخت به همراه معاونان و مسئولان مرتبط با مباحث در این نشست حضور یافته و ابتدا توضیحات کلی درباره مطالعات گسترده این سازمان پیرامون آمایش سرزمینی ارائه و سرفصل های آن را معرفی کردند.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد، مسئولان سازمان برنامه و بودجه در نشست های آینده کمیسیون جزییات این مطالعات را برای نمایندگان تشریح کرده و به سوالات آنها در این مورد پاسخ دهند زیرا سند آمایش سرزمینی بسیار مهم بوده و در حقیقت نقشه راهی برای توسعه آینده کشور، پروژه های توسعه ای، تخصیصات بودجه ای و .

است.

مفتح یادآور شد: مباحث مربوط به بودجه سال 1400 در ادامه جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مسئولان سازمان برنامه و بودجه توضیحات کلی را درباره اینکه هر کدام از تبصره ها چه احکام و چه نقاط ضعف و قوتی دارند را بیان کرده و بعد از آن اعضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مطالعات سازمان برنامه درباره آمایش سرزمین در نشست کمیسیون برنامه

بررسی مطالعات سازمان برنامه درباره آمایش سرزمین در نشست کمیسیون برنامه