مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 14:002021-04-13سياسي

ننویس، حرف بزن!


«سرنوشت کلاب هاوس چه خواهد بود؟ آیا با تمام شدن انتخابات جای نخبگان جامعه را سلبریتی ها و بحث های حاشیه ای خواهد گرفت؟ آیا به زودی فیلتر خواهد شد؟ آیا پول و تبلیغات جای دغدغه های واقعی مردم را خواهد گرفت؟» - سرنوشت کلاب هاوس چه خواهد بود؟ آیا با تمام شدن انتخابات جای نخبگان جامعه را سلبریتی ها و بحث های حاشیه ای خواهد گرفت؟ آیا به زودی فیلتر خواهد شد؟ آیا پول و تبلیغات جای دغدغه های واقعی مردم را خواهد گرفت؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: پرسروصداترین شبکه اجتماعی این روزها، اپلیکیشنی است که به سرعت و با حاشیه فراوان جای خود را در فضای مجازی ایران باز کرده است.

کلاب هاوس مانند خانه ای بزرگ پر از اتاق های مجزا و متفاوت با موضوعات متنوع است؛ اتاق هایی که در آن از بازی کردن و تعریف کردن خاطرات ترسناک تا گفت وگوی وزیر امور خارجه کشور و جلسه پرسش و پاسخ با نامزدهای ریاست جمهوری به صورت آنلاین در جریان است.

مردم خسته از فاصله گذاری اجتماعی و بی حوصله برای نوشتن و خواندن، هیجان گفت وگوهای آنلاین و بی پرده تری را با این اپلیکیشن تجربه می کنند که به نظر جای آن در رسانه های اصلی ایران خالی بود.

چه نکاتی در این اپلیکیشن تازه وارد وجود دارد که آن را مورد توجه بخشی از جامعه قرار داده است؟ آیا پشت این ویترین شفاف و زنده گفت وگو، یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ننویس، حرف بزن!

ننویس، حرف بزن!