مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 13:452021-04-13سياسي

روحانی: مسیر کنونی برگزاری کنکور را باید اصلاح کرد


رییس جمهور با تاکید بر استفاده از تجربه جهانی برای تدوین نقشه راه علمی کشور، گفت: مسیر کنونی در برگزاری کنکور را باید با هم اندیشی و با برطرف کردن اشکالات و نواقص، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام استفاده شود.

رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی و درک شرایط روحی و روانی متقاضیان کنکور و تأثیر آن بر سلامت نسل جوان را ضروری خواند و گفت: باید در برگزاری کنکور مسیر کنونی را با هم اندیشی و جمع بندی دقیق و استفاده از روش های کارآمدتر و نیز با برطرف کردن اشکالات و نواقص، اصلاح کرد.

رییس جمهور تأکید کرد: هدف از برگزاری آزمون سراسری شناخت و جذب جوانان و افراد مستعد در چارچوب یک رقابت سالم علمی و تربیت نسل دانش محور و کارآمد در توسعه کشور است و باید در این زمینه همه جوانب مدنظر قرار گیرد.

در این جلسه احمد واعظی به عنوان نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیأت امنای سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک و همچنین آقایان کبکانیان و حجت الاسلام محمدیان بعنوان اعضای  شورای تخصصی علم و فناوری در حوزه دفاعی انتخاب شدند.

در این جلسه موضوع سنجش و پذیرش در کنکور کارشناسی و آسیب های کنکور از طریق سنجش سراسری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و لزوم توانمند سازی همه جانبه آموزشی و تربیتی دانش آموزان مورد تاکید قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: مسیر کنونی برگزاری کنکور را باید اصلاح کرد

روحانی: مسیر کنونی برگزاری کنکور را باید اصلاح کرد