مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 13:152021-04-13اقتصادي

قرارداد همکاری با تمام پزشکان مشروط به مشارکت در تجویز نسخه الکترونیکی


مدیر کل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: به منظور تسهیل انعقاد قرارداد با مطب پزشکان متقاضی همکاری با سازمان، عقد قرارداد به صورت غیر حضوری انجام می شود.

- ایسنا/بوشهر مدیر کل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: به منظور تسهیل انعقاد قرارداد با مطب پزشکان متقاضی همکاری با سازمان، عقد قرارداد به صورت غیر حضوری انجام می شود.

پرویز رمضانی در جمع خبرنگاران با اشاره به جزییات این خبر بیان کرد: در راستای توسعه خدمات الکترونیک سازمان بیمه سلامت ایران و اجرای طرح ملی نسخه الکترونیک و با عنایت به اینکه از اردیبهشت ماه، تعهد پوشش بیمه ای برخی از داروها و خدمات منوط به تجویز به صورت الکترونیک توسط پزشکان طرف قرارداد و غیر طرف قرارداداست.

وی افزود: به منظور تسهیل انعقاد قرارداد با مطب پزشکان متقاضی همکاری با سازمان، اعم از پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص دارای مطب فعال در سطح استان می توانند با مراجعه به سامانه نسخه الکترونیک به نشانی اینترنتی eservices.

ihio.

gov.

ir/psc‏ ‏ نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

به گفته این مسئول به منظور عدم نیاز به مراجعه پزشکان و جهت هماهنگی لازم و ثبت قرارداد همکاری و ایجاد دسترسی های لازم، کارکنان اداره نظارت اداره کل بیمه سلامت استان بوشهر با شماره همراه 09173733604 و 09300250306 آماده پاسخگویی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد همکاری با تمام پزشکان مشروط به مشارکت در تجویز نسخه الکترونیکی

قرارداد همکاری با تمام پزشکان مشروط به مشارکت در تجویز نسخه الکترونیکی