مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 13:102021-04-13پزشكي

اختصاص 45 هزار دوز واکسن اسپوتنیک به سازمان نظام پزشکی


معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان نظام پزشکی گفت: 45 هزار واکسن اسپوتنیک به نظام پزشکی اختصاص یافته که 30 هزار و 500 دوز آن در شهرستان ها و 14 هزار و 500 دوز نیز در تهران توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا در چهار فاز ارائه داده است که فاز اول آن مربوط به کادر درمان و بیماران خاص است و شاکله اصلی فاز یک، کادر درمان هستند.

لذا در فاز یک اولین گروه؛ کادر درمان فعال در بخش آی سی یو بودند و حتی خدمه بخش آی سی یو در بیمارستان های دارای بیماران کرونایی در اولویت تزریق واکسن هستند و اینگونه نیست که کادر درمان الزاماً به معنای پزشک بودن افراد باشد.

تاجرنیا در خصوص اولویت بندی واکسیناسیون بخش خصوصی ادامه داد: در نوبت اول افراد بالای 50 سال واکسینه می شوند و 45 هزار واکسن اسپوتنیک برای نظام پزشکی اختصاص یافته است که 30 هزار و 500 دوز واکسن در اختیار شهرستان ها قرار گرفت و 14 هزار و 500 دوز نیز در تهران توزیع شده است.

وی اضافه کرد: تعداد افراد بالای 50 سال بیشتر از این تعداد واکسن است و تخمین ما این بود که به دلیل اینکه برخی افراد در بیمارستان ها واکسن دریافت کرده بودند، این میزان کافی باشد.

معاون توسعه سازمان نظام پزشکی تصریح کرد: واکسیناسیون برای افراد بالای 50 سال (به جز یکی دو استان از جمله خوزستان) به پایان رسیده و در تهران نیز 16 بیمارستان خصوصی برای انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 45 هزار دوز واکسن اسپوتنیک به سازمان نظام پزشکی

اختصاص 45 هزار دوز واکسن اسپوتنیک به سازمان نظام پزشکی