مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 13:102021-04-13اقتصادي

عقد قرارداد همکاری با تمام پزشکان مشروط به مشارکت در تجویز نسخه الکترونیکی


مدیر کل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: به منظور تسهیل انعقاد قرارداد با مطب پزشکان متقاضی همکاری با سازمان، عقد قرارداد به صورت غیر حضوری انجام می شود.

- پرویز رمضانی در جمع خبرنگاران با اشاره به جزییات این خبر بیان کرد: در راستای توسعه خدمات الکترونیک سازمان بیمه سلامت ایران و اجرای طرح ملی نسخه الکترونیک و با عنایت به اینکه از اردیبهشت ماه، تعهد پوشش بیمه ای برخی از داروها و خدمات منوط به تجویز به صورت الکترونیک توسط پزشکان طرف قرارداد و غیر طرف قرارداداست.

وی افزود: به منظور تسهیل انعقاد قرارداد با مطب پزشکان متقاضی همکاری با سازمان، اعم از پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص دارای مطب فعال در سطح استان می توانند با مراجعه به سامانه نسخه الکترونیک به نشانی اینترنتی eservices.

ihio.

gov.

ir/psc‏ ‏ نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

به گفته این مسئول به منظور عدم نیاز به مراجعه پزشکان و جهت هماهنگی لازم و ثبت قرارداد همکاری و ایجاد دسترسی های لازم، کارکنان اداره نظارت اداره کل بیمه سلامت استان بوشهر با شماره همراه 09173733604 و 09300250306 آماده پاسخگویی هستند.

مدیر کل بیمه سلامت بوشهر خاطرنشان کرد: با توجه به تکالیف قانونی و اجرای برنامه نسخه نویسی الکترونیکی و کاهش کاربرد دفترچه، عقد قرارداد همکاری با تمام پزشکان متقاضی انجام خواهد شد و صرفاً م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقد قرارداد همکاری با تمام پزشکان مشروط به مشارکت در تجویز نسخه الکترونیکی

عقد قرارداد همکاری با تمام پزشکان مشروط به مشارکت در تجویز نسخه الکترونیکی