مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 13:102021-04-13اقتصادي

حال و هوای ماه مبارک رمضان در جهان: از شیکاگو و وین تا داکا و قاهره+ تصاویر


امسال هم همچون سال گذشته میلیون ها مسلمان از سراسر جهان ماه مبارک رمضان را به دلیل شیوع کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از خبرگزاری فرانسه، افزایش موارد ابتلا به کرونا در بسیاری از نقاط جهان، آغاز ماه مبارک رمضان را تحت الشعاع قرار داد، با جشن هایی که به دلیل ترس از شیوع بیماری کاهش یافت.

اروپا قاره ای که بالاترین آمار را دارد، آستانه یک میلیون مرگ و میر کرونایی را رد کرد، در حالی که کشورهای آسیای جنوبی با گسترش این بیماری که اقتصاد جهانی را فلج کرده، دست و پنجه نرم می کنند.

واکسیناسیون به مردمی که با دومین سال محدودیت ها روبرو هستند، اندکی امید داده و هند - که در معرض رکوردزنی در خصوص ابتلا به این بیماری قرار گرفته، با دریافت واکسن روسی اسپوتنیک وی امیدوارتر شده است.

سازمان جهانی بهداشت روز دوشنبه هشدار داد که بیماری همه گیر کووید19 به یک نقطه بحرانی رسیده و سطح عفونت ها به طور چشمگیری در حال رشد است.

این در حالی است که بر اساس آمار رسمی خبرگزاری فرانسه، تعداد کل مرگ و میر ویروس در حال نزدیک شدن به سه میلیون نفر است.

از اندونزی گرفته تا مصر، بسیاری از مسلمانان سراسر جهان پس از آنکه رهبران مذهبی آغاز ماه رمضان را تایید کردند، روز سه شنبه در سایه محدودیت های ویروس کرونا این ماه را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال و هوای ماه مبارک رمضان در جهان: از شیکاگو و وین تا داکا و قاهره+ تصاویر

حال و هوای ماه مبارک رمضان در جهان: از شیکاگو و وین تا داکا و قاهره+ تصاویر