مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 12:552021-04-13پزشكي

توصیه های ویژه برای ورزش و روزه داری در رمضان کرونایی


رییس هیأت پزشکی ورزشی استان اصفهان گفت: ورزش همیشه مفید بوده و در ماه رمضان هم آثار خودش را دارد؛ توصیه می کنم روزه داران در این ماه مبارک برنامه های تمرینی خودشان را طوری تنظیم کنند که بتوانند حداکثر استفاده را از ورزش ببرند.

- احمد باقری مقدم در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، در خصوص جنبه های مختلف پزشکی و ورزشی روزه داری اظهار داشت: ورزش همیشه مفید بوده و در ماه رمضان هم آثار خودش را دارد؛ توصیه می کنم روزه داران در این ماه مبارک برنامه های تمرینی خودشان را طوری تنظیم کنند که بتوانند حداکثر استفاده را از ورزش ببرند.

رییس هیأت پزشکی ورزشی استان اصفهان افزود: ورزش با افزایش سطح سلامتی بدن و بهبود سطح متابولیسم کمک می کند از فواید روزه داری استفاده کنیم.

وی در خصوص توصیه به روزه دارانی که قصد ادامه تمرینات ورزشی خود را دارند بیان داشت: برنامه های تمرینی را به گونه ای تنظیم کنند که بیشتر در فواصل افطار تا سحر باشد، یک تا 2 ساعت پس از افطار می توانند چه تمرینات هوازی و چه تمرینات قدرتی را انجام دهند، هم چنین شدت تمرینات خود را در این مدت کاهش دهند و مدت زمان تمرین را بیشتر بکنند.

باقری مقدم افزود: اگر مایل هستند در طول روز ورزش کنند حتماً در فاصله افطار تا سحر مایعات کافی و کربوهیدرات های ساده و پیچیده مثل نان، برنج و ماک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های ویژه برای ورزش و روزه داری در رمضان کرونایی

توصیه های ویژه برای ورزش و روزه داری در رمضان کرونایی