مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 12:502021-04-13پزشكي

آغاز واکسیناسیون عمومی با واکسن ایرانی از نیمه اردیبهشت


وزیر بهداشت در مراسم اهدای تجهیزات بیمارستانی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام گفت: به محض تایید نتایج فاز دوم مطالعه بالینی واکسن، واکسیناسیون عمومی را از نیمه اردیبهشت آغاز می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو کمک به جامعه سلامت، بزرگترین بیمارستان فوق تخصصی سیار ساخته شده توسط ستاد، در دو بیمارستان مسیح دانشوری و بوعلی مستقر شوند.

سعید نمکی وزیر بهداشت نیز در این نشست با بیان این که اولین نهاد و گروهی که در ایام شیوع کرونا باعث دلگرمی ما شد ستاد اجرایی فرمان امام بوده است، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کووید 19 و در اوج تحریم ها، برای تولید ماسک، گان، محلول ضدعفونی، دارو و ونتیلاتور ستاد اجرایی بلافاصله به میدان آمد و کمک های قابل توجهی به ما کرد و از بسیاری از تنگناها نجات مان داد که این اقدامات در تاریخ جمهوری اسلامی ایران خواهد ماند.

وی با بیان اینکه ستاد جزو اولین گروه هایی بود که به بحث تولید واکسن ایرانی کرونا ورود کرد، تاکید کرد: ما از هیچ تلاشی برای واردات واکسن دریغ نکرده و نمی کنیم البته برای من مثل روز روشن بود که واردات واکسن مشکل خواهد بود و لذا معتقد بودم و هستم واکسن ایرانی کرونا بزرگترین حربه نجات ما خواهد بود.

نمکی افزود: لحظه به لحظه روند پیشرفت واکسن های ایرانی را رصد و دنبال می کنم، واکسن کوو ایران برکت به مراتب از همه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون عمومی با واکسن ایرانی از نیمه اردیبهشت

آغاز واکسیناسیون عمومی با واکسن ایرانی از نیمه اردیبهشت