مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 12:052021-04-13حوادث

نسخه لاغری عطارباشی مشتری را به کام مرگ فرستاد


رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از دستگیری متصدی یک عطاری خبرداد که با تجویز داروی تقلبی باعث فوت یکی از شهروندان شده بود.

- سرهنگ نادر مرادی رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از دستگیری متصدی واحد صنفی عطاری خبر داد که به علت تجویز داروهای غیرمجاز موجب فوت یکی از شهروندان شده بود.

 سرهنگ مرادی در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: پرونده ای مبنی بر تخلف متصدی یک واحد صنفی عطاری در محدوده کیانشهر به معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی ارجاع شد که چکیده پرونده نشان از این داشت که متصدی واحد صنفی با تجویز داروهای لاغری تقلبی و غیرمجاز موجب فوت یکی از شهروندان شده است.

رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت تصریح کرد: هویت متصدی و نشانی واحد صنفی شناسایی و با اخذ دستور قضایی تیمی از ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی این پلیس، روز گذشته بیست و سوم فروردین ماه به نشانی متهم اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی وی را دستگیرکنند.

وی با بیان اینکه واحد صنفی عطاری متخلف با دستور قضایی پلمب شد، افزود: متهم پس از انتقال به معاونت نظارت بر اماکن این پلیس به جرم ارتکابی اعتراف و با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قضایی روانه دادسرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه لاغری عطارباشی مشتری را به کام مرگ فرستاد

نسخه لاغری عطارباشی مشتری را به کام مرگ فرستاد