مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 12:002021-04-13حوادث

شهروندان دارای عذرشرعی از روزه خواری پرهیز کنند/ برخورد پلیس با هنجارشکنان


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه روزه خواری در ملاء عام جرم است، از شهروندانی که دارای عذرشرعی هستند، خواست از این کار خودداری کرده و همانند سالهای قبل با احترام به افراد روزه دار از خوردن و آشامیدن در فضاها و اماکن عمومی پرهیز کنند.

- ایسنا/کرمانشاه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه روزه خواری در ملاء عام جرم است، از شهروندانی که دارای عذرشرعی هستند، خواست از این کار خودداری کرده و همانند سالهای قبل با احترام به افراد روزه دار از خوردن و آشامیدن در فضاها و اماکن عمومی پرهیز کنند.

سرهنگ محمدرضا آمویی با بیان اینکه پلیس برای پاسداشت ماه مهمانی خداوند و حفظ حرمت آن نهایت تلاش و توان خود را به کار خواهد گرفت، افزود: از عموم شهروندان انتظار می رود برای تحکیم پیوندهای ایمانی و گسترش ارزش های اخلاقی، نسبت به رعایت ارزش های دینی در اماکن عمومی اهتمام لازم را داشته باشند.

آمویی با بیان اینکه براساس احکام اسلامی، مسافران و بیماران از روزه داری معاف شده اند، افزود: لازم است افرادی که دارای عذر شرعی هستند، از خوردن و آشامیدن و همچنین استعمال دخانیات در ملاء عام مانند بوستان ها و تفرجگاه ها خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان دارای عذرشرعی از روزه خواری پرهیز کنند/ برخورد پلیس با هنجارشکنان

شهروندان دارای عذرشرعی از روزه خواری پرهیز کنند/ برخورد پلیس با هنجارشکنان