مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 11:502021-04-13پزشكي

آغاز واکسیناسیون جانبازان بالای 50 درصد از هفته آینده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عبدالرضا عباسپور درباره اجرای طرح واکسیناسیون ویروس کرونا برای جامعه ایثارگری یادآور شد: با توجه به تعامل مناسبی که با وزارت بهداشت، - معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید گفت: در مرحله دوم طرح واکسیناسیون تمام جانبازان 50 تا 70 درصد از هفته آینده واکسن کرونا دریافت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عبدالرضا عباسپور درباره اجرای طرح واکسیناسیون ویروس کرونا برای جامعه ایثارگری یادآور شد: با توجه به تعامل مناسبی که با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داشته ایم طرح واکسیناسیون جامعه ایثارگری به خوبی در حال انجام است و این عزیزان از ابتدا در اولویت های دریافت واکسن قرار داشتند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر طرح واکسیناسیون ویروس کرونا برای جامعه ایثارگری در حال انجام است، افزود: در مرحله اول 9 هزار نفر از جامعه ایثارگری شامل جانبازان دو چشم نابینا، ضایعه نخاعی، دو عضو قطع و بیشتر، جانبازان شدید شیمیایی و والدین چند شهید واکسن ویروس کرونا را دریافت کرده اند.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره چگونگی اجرای مرحله دوم طرح واکسیناسیون ویروس کرونا توضیح داد: در مرحله دوم طرح واکسیناسیون تمام جانبازان 50 تا 70 درصد که حدود 32 هزار نفر هستند واکسن را دریافت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون جانبازان بالای 50 درصد از هفته آینده

آغاز واکسیناسیون جانبازان بالای 50 درصد از هفته آینده