مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 10:552021-04-13اقتصادي

افزایش 46 درصد تغییر کاربری اراضی در زنجان


بر اثر ترک فعل مسؤولان امر و دستگاه های متولی با رشد 46 درصدی تغییر کاربری اراضی مواجه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ظهر در جلسه حفظ حقوق بیت المال ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: قالب مصوبات شورا مربوط به حوزه زمین است که همه باید به حساسیت و اهمیت کار توجه کنند و نگذاریم به بیت المال و حقوق عمومی صدمه وارد شود.

رییس کل دادگستری استان زنجان تصریح کرد: پدیده زمین خواری اقدامی زشت از سوی برخی افراد و قانون گریز خواند و گفت: این پدیده خروجی بسیار  بدی دارد که برای مقابله با این کار  بایستی اقدامات جدی به عمل آید.

صادقی نیارکی گفت: بر اثر ترک فعل مسؤولان امر و دستگاه های متولی با رشد 46 درصدی تغییر کاربری  مواجه هستیم، پس اینجا مقصر کدام نهاد است؟ چه مسؤولی مرتکب ترک فعل شده است تا این میزان خسارت وارد شود، باید پاسخگو باشد؟ رییس شورای قضایی استان زنجان گفت: ترک فعل از سوی هیچ نهادی پذیرفته نیست و سازمان های مسؤول این امر بایستی از اختیارات قانونی استفاده کنند و برخورد جدی بکنند.

وی تصریح کرد: همین جا به اداره کل بازرسی استان مأموریت داده می شود که با ورود و بررسی جدی پیگیری لازم برای مشخص کردن کوتاهی مسؤولان و ترک فعل هایی که برای تحقق این میزان تغییر کاربری صورت گرفته ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 46 درصد تغییر کاربری اراضی در زنجان

افزایش 46 درصد تغییر کاربری اراضی در زنجان