مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 10:452021-04-13بين الملل

کرملین: ادعای باکو در زمینه شلیک «موشک اسکندر» در دست بررسی است


سخنگوی کرملین از بررسی موضوع استفاده از موشک های تاکتیکی اسکندر در نبرد قره باغ و از سوی ارتش ارمنستان علیه جمهوری آذربایجان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سخنگوی کرملین ( همتای جمهوری آذربایجانی خود مطرح شده،  گفت که مقام های نظامی دو طرف در حال رسیدگی به این موضوع هستند.

پسکوف هرگونه صحبت بین پوتین و الهام علی اف علی اف درباره بالگرد روسی میل-24 که نوامبر بر فراز ارمنستان در نزدیکی مرز با جمهموری آذربایجان سرنگون شد را رد کرد.

در دوم  آوریل سازمان ملی مین روبی جمهوری آذربایجان بقایای موشکهای تاکتیکی اسکندر را به نمایش گذاشت که به گفته باکو، ارمنستان در جنگ  قره باغ در پاییز سال 2020 از آن ها استفاده کرده است.

برخی رسانه های جمهوری آذربایجان ادعا کرده بودند که در جنگ 44 روزه با جمهوری آذربایجان معروف به جنگ قره باغ دوم، نیروهای مسلح ارمنستان از  موشک های اسکندر علیه نیروهای مسلح و مناطق مسکونی در شهر گنجه دومین شهر بزرگ جمهوری آذربایجان استفاده کردند.

نیکل پاشینیان ، نخست وزیر ارمنستان  مدعی شده بود که موشک های بالستیک اسکندری که نیروهای مسلح این کشور در قره باغ کوهستانی استفاده کردند، منفجر نشده و یا تنها 10 درصد از آن ها منفجر شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین: ادعای باکو در زمینه شلیک «موشک اسکندر» در دست بررسی است

کرملین: ادعای باکو در زمینه شلیک «موشک اسکندر» در دست بررسی است