مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 10:152021-04-13پزشكي

آغاز تزریق واکسن کرونا به کادر بهداشت و درمان زندان های فارس


تزریق واکسن کرونا در زندان های فارس برای 50 نفر از کادر بهداشت و درمان در بهداری زندان مرکزی با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز شد.

- شیراز - مدیرکل زندان های فارس گفت: تزریق واکسن کرونا در زندان های فارس برای 50 نفر از کادر بهداشت و درمان در بهداری زندان مرکزی با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسحاق ابراهیمی افزود: با پیگیری و اهتمام اداره کل زندان های فارس مبنی بر اختصاص واکسن کووید 19 برای کادر درمان زندان های شیراز، واکسیناسیون با توجه به ماهیت شغلی آنها و به منظور پیشگیری از ابتلای این قشر زحمتکش به بیماری مذکور صورت گرفت.

وی اضافه کرد: در نخستین مرحله تعداد 50 نفر از کادر بهداشت و درمان زندان های شیراز واکسینه شدند و واکسینه کردن سایر کارکنان نیز با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی در دستور کار قرار دارد.

ابراهیمی ادامه داد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با توجه ویژه به اینکه امکان دارد برخی از زندانیان در بدو ورود به زندان ناقل باشند و این افراد به درمان نیاز داشته باشند مراقبت ها زیر نظر پرسنل مجرب بهداشت و درمان زندان ها انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تزریق واکسن کرونا به کادر بهداشت و درمان زندان های فارس

آغاز تزریق واکسن کرونا به کادر بهداشت و درمان زندان های فارس