مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-13اجتماعي

امروز آخرین مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دستیار فوق تخصصی


مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی که از روز  گذشته دوشنبه 23 فروردین آغاز شده است امروز پایان می یابد.

- مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی که از روز  گذشته دوشنبه 23 فروردین آغاز شده است امروز پایان می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جدول ظرفیت پذیرش دانشجویان بومی با اولویت مناطق محروم که نشان دهنده نیاز هر استان یا شهرستان به سهمیه بومی مناطق محروم در رشته های مختلف مورد نیاز است، از طریق پایگاه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل دسترسی است.

داوطلبان با سهمیه بومی که مبادرت به انتخاب کد رشته محل های مناطق محروم می کنند، لازم است علاوه بر انتخاب دانشگاه محل تحصیل، محل تعهد خود مبتنی بر استان محل تعهد را نیز انتخاب کنند.

داوطلبان دارای سهمیه بومی باید توجه کنند تنها در صورتی می توانند رشته محلی را به صورت محروم انتخاب نمایند که در جدول ظرفیت پذیرش دانشجویان بومی با اولویت مناطق محروم، استان محل تعهد آنها در رشته آنها اعلام نیاز کرده باشد.

در این صورت آنها می توانند محل تحصیل را به دلخواه در تمامی دانشگاه ها اعلام شده انتخاب کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تعداد 659 نفر در سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی ثبت نام کرده بودند که در نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز آخرین مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دستیار فوق تخصصی

امروز آخرین مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دستیار فوق تخصصی