مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 08:452021-04-13اقتصادي

مقصر اصلی صف نان در خراسان شمالی کیست؟


در سال گذشته طی یک برهه زمانی شاهد آن بودیم که صف هایی نانوایی در خراسان شمالی شلوغ شد و این امر با توجه به شیوع ویروس کرونا نارضایتی مردم را فراهم کرده بود که بعد از گذشت مدتی با اقداماتی که صورت گرفت صف ها شکسته شد.

- ایسنا/خراسان شمالی در سال گذشته طی یک برهه زمانی شاهد آن بودیم که صف هایی نانوایی در خراسان شمالی شلوغ شد و این امر با توجه به شیوع ویروس کرونا نارضایتی مردم را فراهم کرده بود که بعد از گذشت مدتی با اقداماتی که صورت گرفت صف ها شکسته شد.

اما چند روزی است که دوباره این صف ها به نانوایی ها بازگشته و مردم مجبور هستند برای خرید نان مدتی را در صف بمانند که دوباره موجب گلایه مردم شده است که مسئولان سوالاتی را در این ارتباط ارائه داده اند.

نشت آرد در برخی از نانوایی ها وجود دارد موسوی مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه میانگین سهمیه مصرف آردی که در کشور برای هر فرد طی یک ماه در نظر گرفته شده است، هفت و نیم کیلوگرم است، گفت: این رقم در خراسان شمالی به 9.

5 کیلوگرم آرد رسیده است.

وی افزود: مقدار آردی که در خراسان شمالی به ازای هر فرد طی یک ماه توزیع می شود دو کیلوگرم بیشتر از میانگین سهیمه کشوری اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقصر اصلی صف نان در خراسان شمالی کیست؟

مقصر اصلی صف نان در خراسان شمالی کیست؟