مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 08:402021-04-13اجتماعي

توصیه های مهم آقای وزیر به مدیران مدارس: مراقب سلامت دانش آموزان باشید


وزیر آموزش وپرورش توصیه های هشتگانه ای را به مدیران مدارس ارائه کرد و گفت: مدیران در شرایط کرونایی، بیش از گذشته، مراقب سلامت روانی و جسمی دانش آموزان باشند.

- توصیه های مهم آقای وزیر به مدیران مدارس: مراقب سلامت دانش آموزان باشید وزیر آموزش وپرورش توصیه های هشتگانه ای را به مدیران مدارس ارائه کرد و گفت: مدیران در شرایط کرونایی، بیش از گذشته، مراقب سلامت روانی و جسمی دانش آموزان باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن حاجی میرزایی، در گفت وگوی مستقیم با مدیران مدارس شهر تهران، که به صورت ویدئو اجلاس و در بستر شبکه شاد، برگزار شد، با تبریک فرارسیدن حلول ماه رمضان، اظهار کرد: رمضان کلاس درس خداوند و طراحی پروردگار برای تربیت انسان و خروجی آن تقواست.

وی با تقدیر از تلاش های سخت کوشانه فرهنگیان در شرایط کرونایی، افزود: در این شرایط، فرهنگیان مأموریت خود را به خوبی انجام دادند و اجازه اخلال در فرآیندهای آموزشی را ندادند.

وی با اشاره به شیوع کرونا، ادامه داد: این بیماری، عادات و رویه های قبلی را به چالش کشیده است و با واردکردن ما به عرصه های جدید؛ توانمندی های ما را مورد محک قرار داده است؛ نحوه برخورد جامعه با این پدیده، ظرفیت ها را مشخص می کند؛ این که در این شرایط چگونه می توان تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد، موضوع بسیار پراهمیتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های مهم آقای وزیر به مدیران مدارس: مراقب سلامت دانش آموزان باشید

توصیه های مهم آقای وزیر به مدیران مدارس: مراقب سلامت دانش آموزان باشید