مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 08:352021-04-13سياسي

آغاز رزمایش عملیات پدافند زیستی در شمال غرب شیراز


فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز، اعلام کرد که رزمایش عملیات پدافند زیستی تحت عنوان صاحب الزمان (عج) در شمال غرب این کلانشهر آغاز شده است.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز، اعلام کرد که رزمایش عملیات پدافند زیستی تحت عنوان صاحب الزمان (عج) در شمال غرب این کلانشهر آغاز شده است.

سرهنگ عباس بنایی سه شنبه 24 فروردین در جمع خبرنگاران بیان کرد: این رزمایش با توجه به تغییر وضعیت شهر شیراز و لزوم همیاری مدافعان سلامت قرارگاه زیستی شهید سلیمانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز، با مشارکت 7 مرکز بهداشت محدوده استحفاظی و همراهی 300 بسیجی خواهر و برادر در قالب تیم های مراقبتی، حمایتی و نظارتی آغاز شده است.

او گفت: بسیجیان این ناحیه در قالب تیم های مراقبتی با همراهی کادر سلامت و درمان، اقدام به فعالیت هایی همچون رهگیری و ردیابی موارد مبتلا و اعضای خانواده، پیگیری مستمر قرنطینه خانگی، آموزش اعضای خانواده فرد مبتلا جهت جلوگیری از سرایت به دیگر اعضا، انجام مراقبت های تلفنی و حضوری می کنند.

فرمانده سپاه محمدرسول الله شیراز عنوان کرد: تیم های حمایتی تاکنون با شناسایی خانواده های نیازمند مبتلا شده به ویروس کرونا و خانواده های آسیب دیده از اعمال محدودیت ها و تعطیلی کسب و کار، اقدام به تهیه و تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رزمایش عملیات پدافند زیستی در شمال غرب شیراز

آغاز رزمایش عملیات پدافند زیستی در شمال غرب شیراز