مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 08:152021-04-13حوادث

گروگان 19 ساله پس از 10 سال با همکاری پلیس اینترپل آزاد شد


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: گروگان 19 ساله با تلاش و همکاری پلیس اینترپل ایران، پلیس آگاهی استان و شهرستان نیکشهر پس از 10 سال آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشت.

- سردار احمد طاهری در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهارداشت: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی در تاریخ بیست و ششم بهمن ماه سال 90 و ربوده شدن پسر بچه 9 ساله در بخش بنت شهرستان نیکشهر، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان نیکشهر اقدامات گسترده خود را برای روشن شدن موضوع آغاز کردند و با تحقیقات میدانی از اهالی محل و بررسی های صورت گرفته مشخص شد، 3 سرنشین یک دستگاه خودروی پژو 405 پسر بچه 9 ساله ای را در حالی که در کوچه مشغول بازی بوده است، ربوده و به سرعت از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در ادامه پس از انجام تحقیقات فنی و تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان نیکشهر و همچنین بازجویی های صورت گرفته از اولیای فرد ربوده شده هویت آدم ربایان مشخص شد و تلاش برای دستگیری آنها در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی تاکید کرد: پس از پیگیری های شبانه روزی، مأموران پلیس آگاهی رد گروگانگیران را به سمت مرز کشور همجوار زده که پس از بررسی های صورت گرفته مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروگان 19 ساله پس از 10 سال با همکاری پلیس اینترپل آزاد شد

گروگان 19 ساله پس از 10 سال با همکاری پلیس اینترپل آزاد شد