مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 08:152021-04-13سياسي

یادکردی از مهندس شهید عبدالحسین ناجیان اصل


شهادت «محمد طرحچی» دوست و همرزم دیرینه اش، او را بیش از پیش بی قرار پرواز کرد، تا اینکه در 10 مهر 1361 در جبهه سومار، در اثر اصابت یک خمپاره به خودروی او، - شهادت محمد طرحچی دوست و همرزم دیرینه اش، او را بیش از پیش بی قرار پرواز کرد، تا اینکه در 10 مهر 1361 در جبهه سومار، در اثر اصابت یک خمپاره به خودروی او، به شهادت رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس عبدالحسین ناجیان یکی از نام آوران ستاد پشتیبانی مهندسی جنگ جهاد در جبهه های جنوب بود.

او که در دوران جوانی فضای درس و بحث و دانشگاه را تجربه کرده بود، با مدرک مهندسی اش به جبهه رفت و همپای راننده بلدوزرها و سنگرسازان بی سنگر تلاش کرد تا راه را برای پیشروی و موفقیت رزمنده ها باز کند.

وی در سمت فرماندهی ستاد پشتیبانی جنگ جهاد جنوب به خاطر فعالیت های بی شائبه و شبانه روزی اش به حسین فنی مشهور شده بود.

حسین توانست با ارتباط خوب و مؤثری که با قشر کارگری داشت، تعمیرگاه های جهاد در جبهه را سامان داده و با بهره گیری از علوم آموخته در دانشگاه ، فعالیت های جهاد را علمی تر کرده و ستاد مهندسی جنگ جهاد را تشکیل دهد.

شهادت محمد طرحچی دوست و همرزم دیرینه اش، او را بیش از پیش بی قرار پرواز کرد، تا اینکه در 10 مهر 1361 در جبهه سومار، در اثر اصابت یک خمپاره به خودروی او، به شهادت رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادکردی از مهندس شهید عبدالحسین ناجیان اصل

یادکردی از مهندس شهید عبدالحسین ناجیان اصل