مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 07:552021-04-13اجتماعي

هشدار مدیرکل راه و شهرسازی ایلام درباره زمین خواری های سازمان دهی شده


مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: در حال حاضر با اشخاص و گروه هایی در مورد تصرف غیر قانونی اراضی ملی و دولتی مواجه هستیم که به صورت سازماندهی شده اقدام به زمین خواری کرده اند.

- عبدالله بهادری در دیدار سردار دلاور القاصی مهر ضمن قدردانی از همکاری همیشگی پرسنل نیروی انتظامی استان با اداره کل راه و شهرسازی در بحث رفع تصرف اراضی و جلوگیری از تضییع بیت المال ، اظهار کرد: در این خصوص سال های گذشته با بحث عدم آگاهی اشخاص به محدوده اراضی ملی و به نوعی حاشیه نشینی افراد و خانواده هایی که به نوعی مهاجر بوده و توان مالی چندانی نداشتند مواجه بوده ایم.

وی گفت: اما در حال حاضر با اشخاص و گروه هایی در مورد تصرف غیر قانونی اراضی ملی و دولتی مواجه هستیم که به صورت سازماندهی شده اقدام به زمین خواری کرده و با ترفندهای مختلف سعی در مظلوم نمایی دارند و با فریب افراد ناآگاه سودجویی می کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان افزود: یگان حفاظت از اراضی این اداره کل فارغ از هر حاشیه و جو سازی همواره با حمایت قاطع نیروی محترم انتظامی و دستگاه قضا در راه حفظ بیت المال با پدیده زمین خواری برخورد قانونی دارد.

بهادری تصریح کرد: در سال گذشته طی 334 مورد رفع تصرف میزان 39 هکتار از زمینهای ملی و دولتی سطح استان به ارزش 350 میلیارد تومان از دست اشخاص سود جو خارج ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مدیرکل راه و شهرسازی ایلام درباره زمین خواری های سازمان دهی شده

هشدار مدیرکل راه و شهرسازی ایلام درباره زمین خواری های سازمان دهی شده