مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 07:552021-04-13سياسي

آمار فوتی های روزانه کرونا در پایتخت به 100 نفر رسید/ قفل حمل و نقل عمومی باز نشد


رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه آمار فوتی های کرونا در پایتخت به حدود 100 نفر در طول روز رسیده است گفت: به نظر می رسد حداقل تا یکسال دیگر درگیر کرونا باشیم و توجه به حمل و نقل عمومی حائز اهمیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر درباره موضوع کرونا و احتمال انتقال ویروس کووید ـ 19 در حمل و نقل عمومی، گفت: بر اساس اعلام اتحادیه ناوگان حمل و نقل عمومی اگر مدت زمان کمی در مترو و اتوبوس باشیم احتمال ابتلا به کرونا کمتر است و بر همین اساس به شهروندان توصیه کردم بیشتر از 15 تا 20 دقیقه در مترو و اتوبوس نمانند.

وی با بیان اینکه فوتی های کرونا در پایتخت به حدود  100 نفر در طول روز رسیده است گفت: به نظرم اگر شرایط مشابه وضعیت کنونی پیش رود آمار بالاتر هم می رود بنابر این باید به توسعه حمل و نقل عمومی بیش از گذشته توجه کنیم.

رییس شورای شهر تهران ادامه داد: با شرایطی که در زمینه تأمین واکسن وجود دارد و اگر بخواهیم 60 میلیون نفر را حداقل در دو دوز واکسینه کنیم به 120 میلیون واکسن نیاز داریم بنابراین حداقل تا یکسال آینده همچنان درگیر کرونا خواهیم بود.

هاشمی گفت: دولت باید اقدامات لازم را جهت حمایت از ناوگان حمل و نقل عمومی انجام دهد من نمی دانم چرا قفل این موضوع باز نمی شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار فوتی های روزانه کرونا در پایتخت به 100 نفر رسید/ قفل حمل و نقل عمومی باز نشد

آمار فوتی های روزانه کرونا در پایتخت به 100 نفر رسید/ قفل حمل و نقل عمومی باز نشد